Technické dotazy, objednávky, volejte: 777 973 757

Doprava a platba

Při objednávce nad 2.000 Kč poštovné ZDARMA!

Poštovné:

Česká pošta / Balíkovna  : 79 Kč

Česká pošta / Balíkovna na adresu  : 99 Kč

Zásilkovna  : 78 Kč

Poplatek za dobírku : 39Kč

Poplatek za platbu bankovním převodem : 0 Kč

Obchodní podmínky

Obchodní podmínky
1.) ÚVODEM

1.1.) Můj e-shop Vlasy Výživa® (www.vlasyvyziva.cz) s produkty tvořenými na základě receptur Mgr. Ivana Kyselkové, provozuji já, Kamil Hrdina, se sídlem Vrchlického 1586/6, Plzeň, 30100, IČO: 75358069, dále se o eshopu www.vlasyvyziva.cz budu zjednodušeně vyjadřovat jako o nás – budeme tedy mluvit v první osobě množného čísla – „my“.

1.2.) Když si cokoliv, ale opravdu cokoliv, objednáte na našem webu www.vlasyvyziva.cz (zkrátíme na „náš Web“), domluvme se teď a tady, že se vytvořený právní vztah bude řídit těmito obchodními podmínkami našeho e-shopu. Pro zjednodušení už budeme používat jenom zkratku „OP e-shopu“ nebo „tyto OP e-shopu“.

1.3.) Budeme se bavit na rovinu a nebudeme se o vás vyjadřovat na rovinu a nebudeme vás schovávat za nějaké pojmy. Pro nás v těchto OP e-shopu budete prostě „vy“ – budeme tedy o vás mluvit ve druhé osobě množného čísla. Vy jste všichni, kdo u nás něco nakoupíte, ať už jste spotřebitel nebo podnikatel. Pro spotřebitele jsou však někdy jiné podmínky. Tyto vám řekneme v dalším textu těchto OP e-shopu.

1.4.) Asi jste pochopili, že co je uvedeno v uvozovkách, tak je zkratka a má svůj přesně definovaný význam.

1.5.) Tyto OP e-shopu se řídí českým právním řádem, zejména pak zák. č. 89/2012, občanský zákoník, v platném znění. Jelikož tento zákoník budeme sem tam používat, zkrátíme si ho na „OZ“. Náš smluvní vztah je uzavírán jen a pouze v českém jazyce.

1.6.) Obchodování, byť vypadá jednoduše, není někdy vůbec snadné, a nese to s sebou spoustu podmínek a tím pádem i starostí. Právě nastavení podmínek a mantinelů, kdy každý bude vědět co může, co nemůže a co ho v případě porušení pravidel čeká, tento proces zpřehlední a tím pádem zjednoduší. V následujícím textu to rozvedeme.

2.) CO UZAVÍRÁME

2.1.) Veškeré zboží, které u nás budete kupovat, vložíte nejprve do virtuálního nákupního košíku. Jakmile máte v nákupním košíku všechno, co potřebujete, domluvíme se na způsobu dopravy a způsobu platby. Následně se identifikujete, případně svou firmu, a odešlete objednávku. Objednávku však můžete zrušit tím, že nám to oznámíte na mail info@vlasyvyziva.cz. Nenutíme vás tedy k tomu, že by zrušení objednávky bylo vázáno na další podmínky. Jde nám především o vaši pohodu.

2.2.) Uvedení našeho zboží na našem Webu včetně jeho ceny je je pevně dáno. Jde o nabídku na uzavření smlouvy ve smyslu ust. § 1732 OZ. Pokud učiníte kroky uvedené v bodě 2.1. OP e-shopu a dostanete se až k odeslání objednávky, učiníte nabídku na uzavření kupní smlouvy.

2.3.) Než kliknete na tlačítko „odeslání objednávky“, můžete volně kontrolovat a měnit předmět objednávky a další údaje.

2.4.) My se na vaši nabídku podíváme a pokud bude vše v pořádku, zboží bude na skladě atd., zašleme vám obratem e-mail, ve kterém přijmeme vaši nabídku. Kupní smlouva mezi vámi a námi je na světe. Pokud však něco nebude sedět nebo se nám něco nebude zdát, potvrdíme vám přijetí nabídky a vyzveme vás buď k doplnění údajů či jiných informací, nebo vaši nabídku nepřijmeme. O případných nejasnostech Vás budeme na vámi uvedený e-mail informovat.

2.5.) Bereme to tak, že odesláním vaší objednávky souhlasíte s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. To je asi jasné, ale musíme to tu napsat. Bylo to sice již řečeno, ale pro jistotu dále uvádíme, že součástí uzavřené kupní smlouvy jsou tyto OP e-shopu.

3.) REGISTRACE

3.1.) Momentálně nemáme na našem eshopu registrační formulář. Není možné tedy zadat vaše údaje do registračního systému a je nutno je při každé objednávce vyplnit.

4.) CENY, TEDY KOLIK A JAK SE PLATÍ

4.1.) Ceny uváděné u jednotlivých zboží na našem Webu jsou pevně dané a závazné. Tato cena je smluvní a konečná.

4.2.) Ceny na našem Webu jsou uváděny včetně 12% sazby DPH. 12% z ceny každého tvoří daň z přidané hodnoty (DPH)

4.3.) K ceně za zboží se vždy připočte cena za zvolený způsob dopravy a cena za zvolený způsob platby. Objednáte-li zboží v dostatečném finančním objemu uvedeném na webu, máte dopravu i bez dalších zbytečných poplatků. Informativní cena způsobu dopravy a způsobu platby vám bude opětovně závazně potvrzena přijetím nabídky z naší strany. Berte to tak, že informace o cenách dopravy a platby platí pouze v rámci území České republiky. Do dalších zemích nastavujeme ceny po individuálně po předchozí domluvě, zde se domluvíme individuálně a na vaši žádost vám připravíme nabídku ceny za dopravu do jiné země, než je Česká republika.

4.4.) Můžete se rozhodnout, jaký způsob dopravy zvolíte, a to z následujících možností:

  • Doprava prostřednictvím služeb nabízených společností Česká Pošta;
  • Doprava prostřednictvím služeb nabízených společností ZÁSILKOVNA;

Rozpis cen jednotlivých dopravců pro ČR najdete v objednávkovém formuláři.

4.5.) Zboží, u kterého jste si zvolili platbu převodem, dodáváme zásadně až po uhrazení dohodnuté ceny, pokud se nedomluvíme ve vyjímečných případech jinak. Domluvme se, že ust. § 2119 odst. 1 OZ se nebudeme řídit. Můžete si zvolit, jakým způsobem chcete platit, a to z následujících možností:

  • Bezhotovostně – převodem na náš účet před odesláním zboží;
  • V hotovosti – na dobírku;

4.6.) Když platíte v hotovosti je cena splatná až při převzetí zboží. Když platíte bezhotovostně je cena splatná do sedmi 10 dní od uzavření kupní smlouvy. Pokud do té doby nezaplatíte, tak vaši objednávku zrušíme, přesněji řečeno odstoupíme od kupní smlouvy.

4.7.) Domluvme se, že u bezhotovostních plateb budete uvádět námi přidělený variabilní symbol. Dále pak platí, že cena je uhrazena až v okamžiku, kdy se připíše na náš účet. Pokud zapomenete variabilní symbol uvést, kontektujte nás prosím mailem, abychom mohli vaší platbu spárovat s přijatou objednávkou.

4.8.) Co se týče faktury, tak ta bude mít samozřejmě všechny potřebné náležitosti a pošleme vám ji na váš e-mail, fakturu neposíláme se zásilkou v tištěné podobě, alespoň tímto šetříme papír a tedy i stromy.

4.9.) Pokud vám zboží odešleme a vy si ho z jakéhokoliv důvodu na vaší straně nevyzvednete, a zboží budete chtít opět odeslat, jde to k vaší tíži. Cenu za opakované doručení či za doručení jiným zvoleným způsobem vám naúčtujeme a vy jste povinni ji zaplatit.

4.10.) Zde uvádíme další povinnou informaci, nyní ze zák. č. 112/2016 Sb., o evidenci tržeb, v platném znění: Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

5.) KDY SE K VÁM ZBOŽÍ DOSTANE A KDY UŽ BUDE VAŠE

5.1.) Výjimečně se může stát, že nebudeme stíhat a bude nám to trvat. V zásadě však platí, že zboží od nás putuje k vám do dvou pracovních dnů od obdržení platby, příp. u dobírky do dvou pracovních dnů od uzavření kupní smlouvy. K žádnému termínu dodání zboží se však nezavazujeme.

5.2.) Jakmile předáme či odešleme zboží, máme splněno naše dodání ve smyslu OZ. Znamená to, že buď vaším převzetím nebo odevzdáním prvnímu dopravci na vás přechází nebezpečí škody na zboží.

5.3.) Jakmile si budete přebírat zboží, ať už od nás nebo od přepravce, pečlivě zkontrolujte neporušenost obalu. Pokud naleznete jakékoliv porušení obalu, hned to oznamte přepravci. Jestliže bude obal porušen takovým způsobem, že byste se mohli domnívat, že do něj chtěl někdo neoprávněně vniknout nebo že může být poškozeno i zboží, nemusíte zboží od přepravce přebírat a kontaktujte nás pro další postup na čísle: +420 607 447 678 nebo na e-mailu info@vlasyvyziva.cz. Samotné zboží si co nejdříve po jeho obdržení zkontrolujte, ať se vyhneme zbytečným nepříjemnostem.

5.4) Pro jistotu si teď sjednáváme výhradu vlastnického práva, podle kterého bude platit, že vlastníky zboží se stáváte až úplným zaplacením jeho dohodnuté ceny.

6.) ODPOVĚDNOST ZA DODANÉ ZBOŽÍ

6.1) My jsem odpovědní za to, že zboží bude bez vad s obvyklými vlastnostmi a v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti. Berte na vědomí, že neodpovídáme za chyby jiných jako třeba dopravců či poskytovatelů internetových služeb. To je fér.

6.2.) Bod 6.1. těchto OP e-shopu nemusí vždy platit. Jedná se o tyto případy:

  • Nejsme odpovědní za opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním;
  • U použitého zboží nejsme odpovědní za vadu odpovídající míře jeho používání a opotřebení, kterou zboží mělo při jeho dodání vám.

6.3.) Když budete mít pocit, že jsme nedodrželi to, na čem jsme se dohodli, třeba, že zboží nemá vlastnosti, jaké by mělo mít, nebojte se ozvat. Postavíme se k tomu čelem. Máte povinnost nám dát vědět informaci o vadě zboží (uplatnit reklamaci) bez zbytečného odkladu, kdy jste měli možnost se se zbožím seznámit a vadu zjistit, ale pozor nejpozději však do dvou měsíců ode dne dodání zboží.

6.4.) Máme možnost uplatnit reklamaci několika způsoby:

6.5.) Pro rychlé vyřízení reklamace nám prosíme poskytněte tyto údaje:

  • Vaše identifikační údaje: číslo objednávky, jméno, příjmení, e-mail, telefonní číslo,
  • Popište nám, čeho se reklamace týká; k reklamaci přiložte také doklady, které se k reklamaci vztahují a příp. Fotky, máte-li;
  • Sdělte nám, co po nás žádáte, konkrétně zda zboží chcete vyměnit nebo vrátit peníze za zboží
  • v případě, že chcete vrátit peníze za zboží, sdělte nám číslo účtu, kam chcete peníze vrátit.

6.6.) Abyste měli jistotu, že se vaší reklamací zabýváme, potvrdíme vám přijetí reklamace stejnou formou, jakou jsme ji od vás dostali. V potvrzení vám sdělíme, kdy k nám vaše reklamace dorazila, co je jejím obsahem a co požadujete. Berte na vědomí, že během vyřizování vaší reklamace vás můžeme požádat o nějaké doplnění či upřesnění. Pak ale platí, že doba, po kterou budete reklamaci doplňovat či upřesňovat se do doby pro vyřízení reklamace nezapočítává.

6.7.) Vaši reklamaci vyřídíme nejpozději do dvaceti dní, zpravidla však do týdne. Dáme si záležet na tom, abychom posoudili, zda je reklamace oprávněná nebo ne.

6.8.) Po posouzení od nás obdržíte zprávu o vyřešení reklamace. Ve zprávě vás budeme informovat o:

  • Rozhodnutí, jestli je reklamace oprávněná nebo ne;
  • Odůvodnění, které nás vedlo k rozhodnutí;
  • Poučení, o tom, co dělat, když s naším rozhodnutím nesouhlasíte.

6.9.) Věříme, že vás potěší, že za podání a vyřízení reklamace se nic neplatí.

6.10.) Může se taky stát, že vaši reklamaci vůbec nepřijmeme. To děláme ze tří důvodů: obdobnou reklamaci od vás již vyřizujeme, stejnou reklamaci jsme již vyřídili nebo reklamujete pozdě.

6.11.) Víte, co můžete při uplatnění reklamace žádat? V případě, že je oprávněně vytknutá vada zboží odstranitelná, máte právo na opravu nebo doplnění toho, co chybí, anebo na přiměřenou slevu z ceny. V případě, že je oprávněně vytknutá vada zboží neodstranitelná a nelze-li poskytnuté zboží řádně užívat, můžete odstoupit od kupní smlouvy, a my vám vrátíme celou částku za reklamované zboží.

6.12.) Pokud si chcete přečíst doslovné znění paragrafů ohledně práv z vadného plnění odkazujeme vás na tato ustanovení: § 1914 až § 1925 OZ, § 2099 až § 2117 OZ, § 2161 až 2174 OZ a obecně zák. č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění.

7.) KOMUNIKACE A DORUČOVÁNÍ

7.1.) Žijeme v digitální době, pro nás i pro vás bude jistě pohodlnější, když bude mezi námi probíhat komunikace elektronicky prostřednictvím našeho Webu a e-mailu, příp. mobilním telefonem. Vzájemně si tedy primárně budeme doručovat dokumenty, oznámení, výzvy či jiné informace elektronicky. Pokud to nebude elektronicky možné, můžeme doručovat prostřednictvím poštovních služeb.

8.) PRO SPOTŘEBITELE

8.1.) Definujme si nejdříve, kdo je ten spotřebitel. Takto definuje spotřebitele ust. § 419 OZ: „Spotřebitel je každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná“.

8.2.) Spotřebitel je považován našimi zákony za slabší stranu obchodního vztahu a slabší stranu je správné více chránit. Jeden způsob ochrany je v tom, že vás musíme o různých věcech informovat. Co byste tedy měli vědět:

  • Náklady na prostředky na komunikaci na dálku (internet, telefon) si hradíte sami; tyto se však neliší od základní sazby vašeho operátora;
  • Neplatíte žádnou zálohu, neboť cena zboží je hrazena v zásadě předem;
  • Pro vyřizování stížností se obracejte na náš e-mail: info@vlasyvyziva.cz;
  • Obratem vám na váš e-mail potvrdíme, že jsme vaši stížnost přijali;
  • Informaci o vyřízení vaší stížnosti Vám následně zašleme také na váš email;
  • Máte právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu;
  • Subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů je Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs; další platformu pro řešení sporů on-line naleznete na této internetové adrese: http://ec.europa.eu/consumers/odr;
  • Informace o právním vztahu (o kupní smlouvě) budou u nás elektronicky uloženy v souladu s podmínkami GDPR;
  • Tyto informace nejsou veřejně přístupné;
  • Na vyžádání Vám budou informace a dokumenty zaslány;
  • Kupní smlouvu lze uzavřít pouze v českém jazyce;
  • Nejsme vázáni žádným kodexem chování ve smyslu ust. § 1826 OZ;
  • Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line);

8.3.) Pozor! Jednu obrovskou výhodu máte vy jako spotřebitelé od vás jako podnikatelů v tom, že lhůta šesti měsíců na vytknutí vady (reklamaci) pro vás neplatí, ale vy jako spotřebitelé můžete uplatnit právo z vadného plnění (reklamovat) v době do dvaceti čtyř měsíců od převzetí zboží.

8.4.) Jsme oprávněni k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

8.5.) Jako spotřebitelé máte právo odstoupit od kupní smlouvy bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce ve lhůtě čtrnácti dní ode dne převzetí zboží, neboť kupní smlouva je vždy uzavřena prostřednictvím komunikace na dálku. Jedná-li se o dodání několika druhů zboží nebo dodání několika částí počítá se lhůta čtrnácti dní ode dne převzetí poslední dodávky zboží. Přejete-li si zboží vrátit, kontaktujte nás na info@vlasyvyziva.cz

8.6.) Rozhodnete-li se odstoupit od kupní smlouvy v souladu s předchozím bodem 8.3. těchto OP e-shopu, mějte na paměti, že nám musíte také bez zbytečného odkladu vrátit zakoupené zboží, nejpozději však do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy. My uděláme totéž s penězi až k nám zboží dorazí.

8.7.) Odstoupení od kupní smlouvy vlastně znamená, že vy nám vrátíte neporušené zboží a my vám jeho cenu (peníze), od které odečteme náklady za dopravu a platbu. Náklady na vrácení zboží nesete vy. Vrátíte-li nám zboží poškozené, domluvíme se, že případnou výši škody na zboží jsme oprávnění jednostranně započíst proti pohledávce (nároku) na vrácení jeho ceny.

8.8.) Berte na vědomí, že nelze odstoupit v souladu s ust. § 1837 OZ od kupní smlouvy, mimo jiné, když jste si koupili zboží:

  • Které vám bylo upraveno na míru dle vašeho přání nebo pro vaši osobu;
  • Které podléhá rychlé zkáze;
  • Které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím;
  • Které bylo v uzavřeném obalu a které jste z obalu vyndali a z hygienických důvodů jej není možné vrátit.
 

9.) NA ZÁVĚR

9.1.) Dohodneme-li si něco ve vzájemné e-mailové komunikaci, má to přednost před tím, co je uvedeno v těchto OP e-shopu.

9.2.) Stanou-li se nějaká ustanovení neplatná či neúčinná z důvodu změny právních předpisů nebo jiných důvodů, zůstávají ostatní ustanovení platná, neodporuje-li to jejich účelu a nejedná-li se o ustanovení, která nelze od ostatního obsahu OP e-shopu oddělit.

9.3.) Kupní smlouva, jejíž součástí jsou tyto OP e-shopu se řídí právem České republiky a veškeré spory z této smlouvy budou rozhodovány příslušnými soudy v České republice. Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak si sjednáváme, že vztah se řídí pořád českým právem. Volbou práva podle předchozí věty nejste jako kupující, kteří jsou spotřebitelem, zbaveni ochrany, kterou vám poskytují ustanovení právního řádu, od nichž se nelze smluvně odchýlit, a jež by se v případě neexistence volby práva jinak použila dle ustanovení čl. 6 odst. 1 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 593/2008 ze dne 17. června 2008 o právu rozhodném pro smluvní závazkové vztahy (Řím I).

9.5.) Naše práva, která mají z povahy věci trvat i po ukončení Kupní smlouvy jsou po jejich ukončení nadále platná a vymahatelná.

9.6.) Berte na vědomí, že na sebe přebíráte nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 OZ.

9.7.) Informace týkající se ochrany vašich osobních údajů, které budeme zpracovávat naleznete v Zásadách ochrany osobních údajů. Najdete na našem Webu.

9.8.) Nedílnou součástí těchto Obchodních podmínek jsou tyto přílohy dostupné na našem Webu:

Tyto OBCHODNÍ PODMÍNKY NAŠEHO E-SHOPU nabývají platnosti a účinnosti dne 1.10.2022

 

Za www.vlasyvyziva.cz

Kamil Hrdina, majitel